The end of the world

 

 

 

Why does the sun go on shining ?

Why does the sea rush to shore ?

Don't they know it's the end of the world,

'Cause you don't love me any more ?

 

Why do the birds go on singing ?

Why do the stars glow above ?

Don't they know it's the end of the world ?

It ended when I lost your love.

 

I wake up in the morning

And I wonder why everything's the same as it was.

I can't understand no I can't understand

How life goes on the way it dose.

 

* Why does my heart go on beating ?

Why do these eyes of mine cry ?

Don't they know it's the end of the world ?

It ended when you said goodbye

 

이 세상의 종말

왜 태양은 빛나지?

 

왜 파도는 밀리는지?

 

이 세상의 종말이라고 말하지 말아요

 

당신은 이제 나를 사랑하지 않으니

 

 

왜 새들은 노래하는지?

 

왜 별들은 반짝이는지?

 

이 세상의 종말이라고 말하지 말아요

 

당신의 사랑이 끝나면 이 세상도 끝이 납니다.

 

나는 아침에 일어나 놀랐습니다.

 

모든 것이 그대로 였으니까요

 

나는 이해할 수 없어요 나는 이해할 수 없어요

 

어떻게 인생이 계속 도는지...

 

왜 내 가슴은 계속 떨리는지?

 

왜 나의 두 눈에서 눈물이 나는 걸까?

 

이 세상의 종말이라고 말하지 말아요

 

당신이 안녕이라고 했을 때 세상은 끝이 난답니다.

 

(독백)

 

왜 내 가슴은 계속 떨리는지?

 

왜 나의 두 눈에서 눈물이 나는 걸까?

 

(노래)

 

이 세상의 종말이라고 말하지 말아요

 

당신이 안녕이라고 했을 때 세상은 끝이 난답니다.

 

댓글

이 블로그의 인기 게시물

XCOPY를 이용한 당일날짜의 파일만 카피하는방법

뽀롱 뽀롱 뽀로로 DVD 목록

SYSLOG-NG와 MySQL 을 이용한 시스로그 응용 하기