Endless Love


Endless Love

나의 숨소리처럼 나의 발걸음처럼 소중한 사람에게 기꺼이 모든 사랑을 바칠 것을 노래..

 

My love, there's only you in my life

The only thing that's right

My first love

You're every breath that I take

You're every step I make

 

And I, I want to share

all my love with you

No one else will do

And your eyes

They tell me how much you care

Oh, yes, you will always be

my endless love

 

Two hearts,

two hearts that beat as one

Our lives have just begun

Forever, I'll hold you close in my arms

I can't resist your charms

 

And love,

I'll be a fool for you

I'm sure you know I don't mind

'Cause you, you mean the world to me

Oh, I know I found in you

my endless love

 

Oh, and love,

I'll be that fool for you

I'm sure that you know I don't mind

And yes, you'll be the only one

'Cause no one can deny

this love I have inside

And I'll give it all to you

my love, my endless love

 

영원한 사랑

 

내사랑

 

나의 삶 속엔 오직 그대 뿐이에요

 

그대를 사랑한 것만이 내가 했던 가장 좋은 일이지요

 

나의 첫 사랑이여

 

그대는 나의 숨결

 

그대는 나의 발걸음 입니다.

 

내 모든 사랑을 그대와 함께

 

나누고 싶어요

 

다른 어떤 이와도 나누지 않을 사랑을

 

그리고 그대 눈빛은

 

날 얼마나 사랑하고 있는지를 말해 주는군요

 

그래요,그대는 영원한 나의 사랑이랍니다.

하나로 두근거리는 두 마음

 

우리의 삶은 이제 막 시작한 거랍니다.

 

영원히 그대를 내 품에 꼭 안고 있을 거예요

 

그대의 아름다움을 못 본체 할 수가 없으니까요

내 사랑, 난 그대를 위해 기꺼이 바보가 되렵니다.

 

정말 아무런 거리낌 없이

 

그대는 나의 온세상이기 때문입니다.

 

나는 그대 안에서 끝없는 사랑을 찾아 내었답니다.

아,나의 사랑이여

 

그대를 위해 기꺼이 바보가 되렵니다.

 

정말 아무런 거리낌없이

 

그대만이 나의 단 하나뿐인 사랑이에요

 

아무도 내안에 자리한

 

이 사랑을 부인할 수 없으니까요

 

내 모든 것을 그대에게 드리리다

 

내 영원한 사랑이여

댓글

이 블로그의 인기 게시물

XCOPY를 이용한 당일날짜의 파일만 카피하는방법

뽀롱 뽀롱 뽀로로 DVD 목록

SYSLOG-NG와 MySQL 을 이용한 시스로그 응용 하기