Show Me The Way

 

Show Me The Way

 

Every night I say a prayer in the hopes that there's a heaven

And every day I'm more confused as the saints turn into sinners

All the heroes and legends I knew as a child have fallen to idols of clay.

And I feel this empty place inside so afraid that I've lost my faith

 

Show me the way, show me the way

Take me tonight to the river

And wash my illusions away

Show me the way

 

And as I slowly drift to sleep, for a moment dreams are sacred

I close my eyes and know there's peace in a world so filled with hatred

Then I wake up each morning and turn on the news to find we've so far to go

And I keep on hoping for a sign, so afraid that I just won't know

 

Show me the way, Show me the way

Bring me tonight to the mountain

And take my confusion away

And show me the way

 

And if I see a light, should I believe

Tell me how will I know

 

Show me the way, show me the way

Take me tonight to the river

And wash my illusions away

Show me the way, show me the way

Give me the strength and the courage

To believe that I'll get there someday

Show me the way

 

Every night I say a prayer

In the hope that there's a heaven...

 

 

 

 

 

 

매일 밤 나는 하늘나라가 존재할거라는 희망을 갖고 기도를 합니다

그리고 매일 나는 성인이 죄인으로 바뀌는 것 때문에 더 혼란해집니다

내가 어린아이였을 때 알고 있던 모든 영웅들과 전설들이 진흙으로 된 우상으로 타락해 버렸습니다

그리고 나는 이런 텅 빈 공간을 느끼면서 나의 신념을 잃은 것 같아서 두렵습니다

 

나에게 길을 보여 주십시오, 나에게 길을 보여 주십시오

오늘 밤에 나를 그 강으로 데려가 주십시오

그리고 나의 환영을 깨끗이 씻어 주십시오

나에게 길을 보여 주십시오

 

나는 잠시 동안 천천히 잠결을 헤맸는데 꿈들은 신성했습니다

나는 눈을 감았고 미움으로 가득한 나라에도 평화는 존재한다는 것을 알았습니다

그리고 나는 매일 아침 일어나서 뉴스를 켰지만 우리가 갈 길은 멀다는 것을 알았습니다

그리고 나는 그런 징조에 대한 기대를 잃지 않고 있습니다

그런 징조가 없을 것 같아서 두렵습니다

 

나에게 길을 보여 주십시오, 나에게 길을 보여 주십시오

오늘 밤에 나를 그 강으로 데려가 주십시오

그리고 나의 혼동을 깨끗이 씻어 주십시오

나에게 길을 보여 주십시오

 

그리고 만약 내가 빛을 본다면 내가 믿어야 되나요

어떻게 내가 그것을 알아볼 수 있는지 말해 주십시오

 

 

나에게 길을 보여 주십시오, 나에게 길을 보여 주십시오

오늘 밤에 나를 그 강으로 데려가서

나의 환영을 깨끗이 씻어 주십시오

나에게 길을 보여 주십시오, 나에게 길을 보여 주십시오

언젠가 그곳에 도착할 수 있다는 믿음 수 있도록 나에게 힘과 용기를 주십시오

나에게 길을 보여 주십시오

댓글

이 블로그의 인기 게시물

XCOPY를 이용한 당일날짜의 파일만 카피하는방법

뽀롱 뽀롱 뽀로로 DVD 목록

SYSLOG-NG와 MySQL 을 이용한 시스로그 응용 하기